17 desember 2007

Persona non grata

Hei

Vi har stengt din blogg. Du har åpenbart problemer med å forstå hva blogger er til for. Innlegg som dette er helt uakseptabelt,

"Personangrep driver jeg vanligvis ikke med. Men klart noen får så hatten passer av og til. Dessverre blir slikt ofte slettet - uanfuckingsett hvor mye jobb som kan være nedlagt i dem. Sånn som denne - anonymisert for anledningen. Postes etter oppfordring på mail." osv. osv.

Mvh

VG Modteam


Det kan jo være at VGs moderatorer har rett. Jeg mener - dersom jeg har åpenbare problemer med å forstå hva blogger er til for, synes det like åpenbart at jeg har problemer med å forstå at jeg ikke forstår dette. Catch 22 eller noe.

Så hva er blogger til for?


7 kommentarer:

Anonym sa...

Blogger er til for å skrive om seg selv, kjæledyr, familien, ting man har sett på TV og kanskje ting man har sett på TV. Det går også an å poste filmer man har funnet på JuTube og sånt. Noe mer spennende enn det kan jeg ikke tenke meg at noen ville bruke en blogg til... ;)

Anonym sa...

Hva pokker var det du gjorde nå da, Dunkman? Fikk ikke med meg det fornærmende innlegget, jeg.:(

Tull og tøys, hele greia. Begynner å bli mektig lei vgb-mod'enes linje. Om de har noen linje, da.

Anonym sa...

Heldigvis er du i godt selskap ignorant som du er. Vi lurer mange og mye og får ikke svar i skogen en gang. Sukk - et ord jeg sjelden tar i min munn men, SUKK!

dunkman sa...

=> arsethica

Aha! Det begynner å demre. Jeg skal lære mg å knekke blogg-koden. Takk for hjelpen! :)


=> norwonk

Jeg har bare vært mitt sedvanlige sjarmerende jeg. Ut over det vet jeg åpenbart ikke.


=> sandri

Hehe, så du fant frem gode gamle mr. Frisk igjen. Har det slått deg at noen kanskje ikke ser den skogen du ikke får svar i, for bare trær? :D

Anonym sa...

Jo, det har slått meg, men jeg måtte slå det fra meg for det slo meg at jeg ikke skjønner stort. Man skal erkjenne sine klare begrensinger, uten å slå seg til ro med dem og la seg bli utslått av...Ok jeg gikk meg bort igjen!

Anonym sa...

Du får sende klage til FAU, jo flere jo bedre.

Enda har ikke jeg hørt noe derfra så de tar det ikke på så veldig mye alvor når det bare gjelder en.

Så innlegget og lurte jo på det, men godtar at det er ironi. Så endel av kommentarene også, noen faste trekkes til konflikt ser det ut til.

Jaja, synd at det skal være slik.

Sirenia.

dunkman sa...

Vel, jeg er tilbake i varmen igjen. Takk til alle aksjonistene på vgb. :)